با پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، گردهمایی خانواده های تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

     

    

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، این مراسم با حضور خادمان حرم رضوی و با قرائت پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی روز سه شنبه سوم شهریور ماه ۹۴ در سالن بلاغ شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی در پیامی به این گردهمایی که توسط مدیر  کل تبیلغات اسلامی استان  قرائت شد نهاد خانواده را مقدس ترین و پایدارترین نهاد در دین مبین اسلام برشمرده که بر مبنای فطرت الهی الهی بنا شده است.

وی بزرگترین ضعف دنیای غرب را فروپاشی نهاد مقدس خانواده دانست و افزود: اهمیت بنیان خانواده تاجایی است که پیامبر اعظم (ص) بهترین افراد را کسانی معرفی می‌کند که برای خانواده اش بهتر باشد.

رئیس  سازمان تبلیغات اسلامی در این پیام با تبریک دهه کرامت و روز کارمند از همراهی و همدلی همسران کارکنان در نیل به اهداف والای این سازمان قدردانی کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در این گردهمایی گفت: خداوند در قرآن کریم زن و شوهر را لباس یکدیگر معرفی کرده است و همه ویژگی هایی  را که یک لباس خوب دارد زن و شوهر هم باید داشته باشند.

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی افزود: زن و شوهر آیینه تمام نمای خانواده هستند و فرزندان هم آیینه تمام نمای پدر و مادر.

وی با بیان اینکه رفتار جمعی یک خانواده در رفتار فردی آنان در جامعه تأثیرگذار است گفت: خانواده های سازمان باید تلاش کنند به معنای حقیقی ارائه دهند الگوی رفتار اسلامی و انسانی در جامعه باشند.

اروجی گفت: الگو شدن محقق نمی شود مگر اینکه تلاش کنیم در خانه و خانواده خود به آداب اسلامی مودب شویم.

در این مراسم از ۵۱ دانش آموز و چهار دانشجوی ممتار فرزندان کارکنان با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل شد.

همچنین از ۱۶ نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی خانواده با اهدای لوح تقدیرو کارت هدیه قدردانی شد.

در این گردهمایی از خدمات بیست ساله رضا کریمی در دارالقرآن الکریم تجلیل شد.

اجرای برنامه حجت‌الاسلام لطفعلی باقریان، اجرای تصنیف محلی و تجلیل از سه نفر از جانبازان از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.