مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بخیتاری، با اشاره به راه اندازی سامانه طوبی گفت: تشکیل بانک های اطلاعاتی خیلی اهمیت دارد و مهم تر از آن به روزرسانی این بانک های اطلاعاتی است.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در نشست هم اندیشی معاون اداره کل تشکل های دینی با اشاره به فعالیت های موثرکانون مداحان گفت: با اینکه حمایت ها از این تشکل حداقلی بوده ولی اشراف به امور و پیگیری حداکثری است.

وی با اشاره به جایگاه مداحان در شبکه تبلیغ دینی و با بیان اینکه هیچ حرکتی بدون سوخت وساز محقق شدنی نیست خواستار حمایت هرچه بیشتر از کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شد.

اروجی با اشاره به راه اندازی سامانه طوبی گفت: تشکیل و به مرحله بلوغ رساندن بانک های اطلاعاتی خیلی اهمیت دارد و مهم تر از آن به روزرسانی این بانک های اطلاعاتی است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال و وظیفه خطیر مسئولین در این سال گفت: نزدیک به نیمی از سال گذشته و باید ببینیم ما در قبال وظیفه خودمان به چه صورت عمل کرده ایم.

اروجی تصریح کرد: با وجود توطئه های فرهنگی و اقتصادی جامعه مداحان و هیئات مذهبی باید بصیرت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگاه رهبری و شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: باید با بصیرت ولایی در صحنه باشیم.

گفتنی است این نشست با حضور حسام سیروس معاون اداره کل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی روز سه شنبه هفدهم شهریور ماه ۹۴ در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.