مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

                       

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در نشست شورای معاونین این اداره با تسلیت فاجعه بزرگ منا گفت: عمق این مصیبت بزرگ است و رهبری انقلاب اسلامی دردمندانه از عمق وجودشان به این موضوع اشاره کردند.

وی افزود: در این مصیبت بزرگ نه تنها مسلمانان بلکه همه انسان هایی که بینش انسانی دارند با همه وجود متأثر شدند.

اروجی تصریح کرد: شایسته است که در این موضوع وظیفه شناسی خودمان را انجام دهیم و در تمامی گروه های هدف روشنگری لازم را داشته باشیم.

وی با ظالمانه خواندن رفتارهای مدعیان حقوق بشردر برابر این فاجعه بزرگ انسانی گفت: جای تعجب است که این مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر کوچکترین موضوعی در کشور ما جنجال رسانه ای به پا می‌کنند ولی در مقابل این فاجعه عمیق انسانی که براساس سوء مدیریت و بی تدبیری حکام آل سعود صورت می گیرد ساکت می شوند.

اروجی گفت: یک مطالبه عمومی در جهان اسلام و یک اجماع بین المللی علیه حاکمان بی کفایت آل سعود باید صورت بگیرد و مسئولین کشورهای اسلامی  در برابر این جنایت ساکن ننشسته و به تکلیف خودشان عمل کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: خون به ناحق ریخته شده حاجیان در قربانگاه منا موجب سست شدن پایه های حکومت آل سعود شود.

حجت‌الاسلام اروجی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ۲۴۰۰ شهید استان گفت: برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغین استان در روز سه شنبه ۲۱ مهرماه در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد یکی از برنامه های این کنگره است.