مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن برای جداکردن نسل جوان از معنویت برنامه ریزی کرده و می خواهد با ازبین بردن ارزش ها، ضد ارزش ها را به ارزش تبدیل کند.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار با اشاره به حلول ماه محرم گفت: قدرشناس ایام معنوی باشیم و آنچنانکه زیبنده یک بنده حقیقی است از فرصت ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان گفت: دشمنان مشغول حمله به سه حوزه فرهنگی، اعتقادی و سیاسی هستند که باید با بصیرت در این زمینه ها کار کرد.

اروجی گفت:دشمنان نظام تلاش کردند که نور جمهوری اسلامی را خاموش کنند و وقتی در این امر موفق نشدند مشغول عملیات اعتقادی شدند.

 وی با بیان اینکه نکند از ولایت فاصله بگیریم و بینش ما با بینش نایب امام زمان(عج) فاصله داشته باشد گفت: باید با داشتن بصیرت با هجمه های دشمن به مقابله بپردازیم .

اروجی تصریح کرد: ما به‌عنوان مسئولین نظام وظیفه داریم اکنون که دشمن علیه ما هجمه وارد کرده، به پا خیزیم و تلاش کنیم که آسیب هایی که در عرصه اعتقادی به ما وارد شده را به حداقل برسانیم.

وی گفت: دشمن برای جداکردن نسل جوان از معنویت و سلب اعتماد مردم از نظام اسلامی برنامه ریزی کرده و می خواهد با ازبین بردن ارزش ها، ضد ارزش ها را به ارزش تبدیل کند.

گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین ادارات روز چهارشنبه ۲۲ مهرماه ۹۴ در سالن جلسات فرمانداری کیار برگزار شد و  حجت‌الاسلام سید حسن چراغی به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی کیار معرفی و از خدمات چند ساله حجت‌الاسلام حسن بت شکن قدردانی شد.