مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در محفل انس با قرآن در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: جامعه ما تا رسیدن به تراز جامعه قرآنی خیلی فاصله دارد.


به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی گفت: به برکت جمهوری اسلامی موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی در اقصی نقاط کشورمان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اوصاف قران با توجه به آیات آن گفت: قرآن سراسر خیر و برکت است و ما آنچنان که شایسته قرآن است قدرشناس آن نیستیم.

اروجی با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه مملکت ما جوانان هستند گفت: اگر جوانان ما با قرآن انس داشته باشند از آسیب های اینرنت و ماهواره برآنها باکی نیست.

وی قرآن را محور وحدت مسلمین برشمرد و گفت: الان که دشمنان اسلام در اثر عجز و ناتوانی به مقدسات ما حمله می‌کنند قرآن نقش محوری در اتحاد مسلمان برای مقابله با توطئه دشمنان می تواند ایفا کند.

گفتنی است محفل انس با قرآن کریم با حضور قاسم مقدمی قاری بین المللی کشورمان روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه ۹۳ در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد. اسلامی و نقش و جایگاه روحانیت در حوزه‌های علمیه در امور تبلیغی و اجتماعی با تکیه بر جریان امر به معروف و نهی از منکر بود.

 

تصاویر این مطلب

نویسنده : حسین ضامنی