مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در اولین جلسه شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان در سال ۹۵ بر تدوین و ارائه تقویم کاری این شورا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در اولین نشست شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان که در جوار امامزاده شاه میر حمزه(ع) برگزار شد، ضمن تبریک ماه رجب و اشاره به مناسبت های این ماه گفت: ماه رجب ماه عبادت و اطاعت و بندگی پروردگار است.

وی در ادامه فعالیت‌های شورای هیئات مذهبی اصفهان به‌ویژه انضباط، انسجام، تلاش و دغدغه اعضای آن نسبت به مسائل فرهنگی را قابل تقدیر دانست و گفت: شایسته است که شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسانه، الگویی تمام عیار برای هیئات استان و حتی کشور ارائه دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه داشتن برنامه‌ریزی و نظم، موفقیت در هر تشکلی را به همراه دارد، تاکید کرد: شورای هیئات مذهبی با همفکری بهتر و بیشتر باید تقویم کاری خود و هدف‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت خود را تدوین و ارائه کند.

وی افزود: ارائه این تقویم کاری علاوه بر اثربخشی فعالیت های شورای هیئات مذهبی در سطح استان، می‌تواند آن را به‌عنوان نگین درخشان در سطح کشور نمایان و ممتاز کند.

حجت‌الاسلام اروجی همچنین اظهار داشت: شورای هیئات مذهبی با تقویت امکانات و ارائه و اجرای برنامه‌های ویژه می‌تواند زمینه‌ساز میزبانی استان اصفهان برای برگزاری همایش بین المللی پیرغلامان حسینی باشد.