نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه از اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در مدیریت مراسم گرامیداشت ائمه بقیع(ع) تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه گفت: در کتب سنیان که مرجع استفاده وهابیان سعودی است از قول پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) آمده است که جنگ با آن کسانی که به “لا اله الا الله” اعتقاد راسخ دارند روا نیست در حالی که آل سعود امروز بر روی زنان و مردان مسلمان اعم از شیعه و سنی آتش می‌کشد و از دشمنان اسلام و مسلمین حمایت مادی، تسلیحاتی و معنوی می‌کند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در نیس فرانسه با تاکید بر اینکه این کشور در چاهی که به دست خود کَنده اکنون در حال غرق شدن است، تصریح کرد: البته ما راضی به اتفاقات تروریستی اخیر اروپا از جمله در فرانسه نیستیم و مخالف واقعی با ترور هستیم و از نظر اسلامی صحیح نیست که یک جمعی از بی‌گناهان را به کام مرگ بکشانند اما زمانی که این کشور که دم از آزادی بیان و حقوق انسان‌ها می‌زند و از تروریسم و خشونت اعلام انزجار می‌کند در مراسمی گروهک منافقین را به نمایش گذاشته و از آنها تقدیر می‌کند، باید منتظر عواقب ترور نیز باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان همچنین با اشاره به تلاش آل سعود و صرف هزینه توسط آنان برای ضربه زدن به مسلمانان و شیعیان گفت: گردهمایی منافقان در فرانسه که خود مدعی و مخالف ترور هستند نیز با حمایت آل سعود برگزار شد.

آیت الله طباطبایی نژاد برگزاری مراسم سالگرد تخریب قبور متبرکه بقیع به دست رژیم آل سعود در هشتم شوال را حرکتی خوب و اقدامی ارزنده توصیف کرد و افزود: این مراسم که به همت اداره کل تبلیغات اصفهان در حسینیه رضوی برگزار شد، بار دیگر پلیدی و ملعونیت آل سعود را ثابت کرد و نشان داد که آنها حتی به آموزه های کتب دینی خود نیز پایبند نیستند.

گفتنی است مراسم گرامیداشت ائمه بقیع(ع) همزمان با هشتم شوال با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی دانشمند و مداحی سید مهدی میردادماد و سید رضا نریمانی با حضور بیش از شش هزار نفر در حسینیه رضوی اصفهان برگزار شد.