مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار گفت: خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق جامعه هستند که بیرق آگاهی بخشی را به دوش دارند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در پیامی به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار آورده است: پیشگامان واقعی آگاهی و نیک‌اندیشی، قلم به دستان و جان‌برکفانی هستند که در نگارش خبر و گزارش از جوهره وجودی خویش مرکب ساخته‌اند و در راه روشنگری و بیداری جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

وی افزود: بدون شک توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است، بنابراین نمی‌توان کتمان کرد که خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه خبرنگار متعهد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، خاطر نشان کرد: این روز در حقیقت یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده‌اند و خالصانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اروجی در پایان گفت: به ‌پاس رسالت قلم و پاسداشت جایگاه رفیع اهل رسانه این روز را به خبرنگاران عزیز، این قاصدان امین و راویان صدیق جامعه و همه تلاشگران عرصه خبر و آگاهی تبریک عرض می‌نمایم.