رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم از آغاز اجرای یک طرح ملی قرآنی در کشور خبر داد و افزود: این طرح از ۲۵ آبان و با هدف تحت پوشش قرار دادن قرآن‌آموزان کشور آغاز می‌شود.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور شامگاه شنبه ۲۳ مردادماه در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات قرآنی بیان که در میدان امام(ره) اصفهان و با حضور استاندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمع کثیری از فعالان قرآنی برگزار شد، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی مختلف و همچنین فعالیت خیریه‌های گوناگون در راستای ترویج فرهنگ حفظ و قرائت، یکی از بهترین اقدامات فرهنگی انجام شده در طول دوران پس از پیروزی انقلاب بوده است.

وی اظهار داشت: قطعا یکی از دلایل موفقیت نوجوانان ما، توجه بسیار خوب والدین به استعداد و قدرت این فرزندان است؛ من از تمام خانواده‌ها این در خواست را دارم که به انس فرزندانشان با قرآن کریم بسیار توجه داشته باشند زیرا یکی از وظایف والدین آموزش قرآن به فرزندان است.

مهدی قره شیخ‌‌لو افزود: باید فرصت آموزش‌های قرآنی برای نوجوانان مستعد در سطح کشور به خوبی فراهم شود، نوجوانانی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند، گوشه‌ای از ظرفیت قرآنی این میهن بزرگ هستند.

وی بیان کرد: سازمان دارالقرآن الکریم طرحی را از ۲۵ مردادماه به صورت همزمان و ملی در سراسر کشور برای عضویت نوجوانان قرآنی را آغاز می‌کند که مسئولیت اجرایی این طرح به موسسه قرآنی بینه در اصفهان واگذار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات قرآنی بیان ویژه قرآن آموزان سراسر کشور ۲۱ الی ۲۳ مردادماه ۱۳۹۵ توسط موسسه قرآنی بینه و با همکاری شهرداری اصفهان و سازمان دارالقرآن الکریم در اصفهان برگزار شد.