مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نخستین نشست شورای فرهنگی این اداره اعتکاف را یک ظرفیت بالقوه و یک فرصت بی نظیر دانست.




به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در نخستین جلسه شورای فرهنگی استان با بیان اینکه سال پرکاری را پیش رو داریم ابراز امیدواری کرد این نشست ره توشه ای برای برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگی و انسجام بیشتر در امور فرهنگی شود.

وی اعتکاف را یک ظرفیت بی مثال و بالقوه دانست و گفت: تولیت امر اعتکاف در واقع سازمان تبلیغات اسلامی است که باید بر اساس ابلاغیه‌های بالا دستی با انسجام بیشتر و آمادگی مطلوب برای برگزاری اعتکاف اقدام کنیم.

اروجی با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن فصل مناسب و قرار نگرفتن در فصل امتحانات، استقبال دانش آموزان و دانشجویان بیشتر خواهد شدگفت: باید با آمادگی و پیش بینی مدبرانه ای وارد کار شویم.

وی برگزاری گردهمایی مسئولین برگزاری اعتکاف استان را برای فضا سازی و تبیین سیاست های اعتکاف موثر دانست و بر برگزاری آن قبل از مراسم اعتکاف تأکید کرد.

اروجی همچنین بر استفاده از ظرفیت ادارات تأکید کرد.

وی با اشاره به فراهم شدن ثبت نام الکترونیکی و پرداخت هزینه اعتکاف از طریق سامانه در سال گذشته گفت: این امکان فراهم است تا ثبت نام در سراسر استان به صورت الکترونیکی انجام شود.