موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید در ابعاد مختلف مورد توجه شبکه تبلیغ دین و کارکنان سازمان قرار گیرد و در راستای این خط‌مشی پیشرو باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در روز نخست کاری سال ۹۶ با کارکنان اداره کل دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که ۵ فروردین ماه و با قرائت حدیث شریف کساء آغاز شد، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی ضمن تبریک عید نوروز و اشاره به پیام نوروزی و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهد مقدس گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید در ابعاد مختلف به صورت جدی مورد توجه شبکه تبلیغ دین و کارکنان سازمان قرار گیرد و در راستای این خط‌مشی پیشرو باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر اهمیت توجه به آموزه‌های دینی در بستر اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: مطالعه عمقی سیره عملی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی در زندگی آن بزرگواران برای جامعه ایمانی ما بسیار ضرورت دارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مدیریت مومن و کارآمد در کارها گفت: هر کدام از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فعالیت شغلی خود مدیر هستند و ضمن متخلق بودن به آداب الهی، کارآمدی لازم را نیز دارا می‌باشند.

حجت‌الاسلام اروجی با بیان اینکه سال گذشته هم با همه شیرینی‌ها و تلخی‌های خود به پایان رسید، افزود: در سال جدید باید با وحدت و همدلی و تلاش هرچه بیشتر در مسیر ارتقاء اهداف تبلیغی دین مبین اسلام انجام وظیفه کنیم و در مسیر عمل به رسالت تبلیغی و وظایف خود قدم برداریم.

وی در پایان سخنان خود ضمن تاکید و توصیه کارکنان به امور معنوی و ذوق و ابتکار در عمل، به مناسبتهای در پیش رو همچون اعتکاف و همچنین انتخابات نیز اشاره کرد.