ثبت نام اعتکاف در استان چهارمحال و بختیاری از نخستین روز ماه مبارک رجب آغاز شد.



به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در نشست توجیهی مسئولین ثبت نام اعتکاف شهرستان های نه گانه با اشاره به حلول ماه مبارک رجب با تأکید بر استفاده از فرصت های این ماه گفت: قدردان نعمت وجودی خودتان باشید.

وی با تأکید بر مدیریت اعتکاف نظم بخشیدن به مراسم اعتکاف را یادآور شد.

اروجی به ارائه توضیحاتی از ساختار اعتکاف در استان و نحوه شکل گیری سامانه ثبت نام اعتکاف از سه سال گذشته پرداخت و گفت: در سال گذشته همه مشخصات معتکفین دراین سامانه ثبت شد.

وی نظم بخشیدن و برنامه ریزی بهتر برای اعتکاف را از فواید این سامانه برشمرد و گفت: امسال ثبت نام معتکفین در هر شهرستان به صورت مستقل در سامانه مدیریت می‌شود.

اروجی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در شهرکرد گفت: مصلای امام خمینی(ره) برای خواهران و مسجد جامع برای برادران در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد اعتکاف استان گفت: در شهرکرد ثبت نام اینترنتی و پرداخت به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام اروجی افزود: ثبت نام از روز دوشنبه ۳۱ فروردین برابر با اول ماه مبارک رجب آغاز شده و تا ۱۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی همچنین از گردهمایی مسئولین اعتکاف استان در روز پنج شنبه دهم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: مسئولین برگزاری اعتکاف در بیش از ۱۲۰ مسجد استان شامل رئیس ستاد، مدیر اجرایی و  مدیر فرهنگی در این گردهمایی حضور دارند.

گفتنی نشست توجیهی مسئولین ثبت نام اعتکاف در شهرستان های استان روز یکشنبه سی ام فروردین ۹۴ در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.