حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جلسه هماهنگی گرامیداشت مناسبتهای خردادماه و تیرماه که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر ایشان برگزار شد، سخنان صریح و روشنگرانه ای پیرامون مسائل روز و انتخابات بیان نمودند.

 

 

              3 دقیقه و 20 ثانیه / 4.5 مگابایت


دریافت

        

متن کامل فایل صوتی بالا:

شهدا منّت سر ما دارند و این امنیتی که هست -حالا همه ما پز امنیت می دهیم اما چه کسی این امنیت را به وجود آورده است؟- دشمن اگر بتواند که به ما ضربه می زند ولی آن حالت و مردانگی که در شهدای ما دیده کمرش می‌لرزد بخواهد بجنگد. بالاتر از خرمشهر که نمی تواند بگیرد که یک شهر کوچیک ۴۰ هزار نفر با تمام سلاح های مدرن در آن جمع بودند بچه ها سینه خیز رفتند و ۱۹ هزار نفر را گرفتند و عده ای را در آب ریختند و ماشنیها و وسایل را در اختیار گرفتند. خوب آنها فکرش را می کنند که اینها اینطور آدمهایی هستند و ما را هم همینطور حساب می کنند و تا خیلی شُل نشده ایم خیال می کنند همینطور هستیم و ان شاالله همینطور هم باشیم.

این خیلی مهم است که باید قدر بدانیم و آنانی که در حرم و دفاع از حرم به شهادت می رسد، بله برخی گفتند در سخنرانیها که چرا اینها می روند و اینها را می شود با دیپلماسی حل کرد و چرا یک آدم کشته می شود، به والله آن چیزی که در حفظ سوریه ارزش ما را بالا برده و سر شیعه و مسلمان را بلند کرده، این است. هرگز برجام و غیر برجام نمی تواند اینجور ما را سربلند کند، شوخی است مگر. ما ابرقدرتی آمریکا را در سوریه خاک کردیم ولی کسی متوجه نیست. شما خیال می کنید ابر قدرت چیست؟ یعنی هر موقع بخواهد دعوا راه می اندازد و هر وقت بخواهد صلح به وجود می آورد اما اگر به جایی رسید که دعوا را راه بیندازد ولی نتواند دعوا را بخواباند ابرقدرتیش مرده است. آمریکا ۴ یا ۵ سال است که می خواهد .اسد را از یک کشور کوچیک بردارد، نتوانسته و نمی تواند این کار را بکند. کی نگذاشته؟ ایران و همین جوانان. دنیا دارد روی ایران حساب باز می کند نه به خاطر التماس کردن به آنها، سربلندی نمی آورد که. که همین التماس هم من اینجا باید به شما بگویم چون از بی انصافی ها بدم می آید، همان التماس هم که حالا فکر می کنند ما رفتیم، مربوط به دوران قبل است. مال این است که غنی سازی را (سانتریفیوژ) را از ۳ تا به ۲۰ هزار تا بردیم و بعد هم غنی سازی را ۲۰ درصد کردیم، این است که آمده اند با ما حرف بزنند وگرنه گوش به حرف ما نمی دادند. آن در وقتی دیگر انجام گرفت و نباید پزش را ما بدهیم یعنی من نباید پز این کار را بدهم که من باعث شدم ما گفتیم و ما کردیم. به خدا اگر حاضر بودند این کار را بکنند ما که اینها را تجربه اش را نداریم.

*******************************************************************************************************