حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جلسه هماهنگی گرامیداشت مناسبتهای خردادماه و تیرماه که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر ایشان برگزار شد، سخنان صریح و روشنگرانه ای پیرامون مسائل روز و انتخابات بیان نمودند.

 

 

                       3 دقیقه / 4.1 مگابایت
دریافت

                

 

متن کامل فایل صوتی بالا:

ما اگر همانجوری که قبلش بود، من نمی خواهم تعریف دولتی را بکنم می خواهم تعریف حکومت را بکنم. دولتها را من نه تائید می کنم و نه تکذیب. اما انصاف باید داشته باشیم تا مردم ما گمراه نشوند. ما آن موقع که پلمپ کردیم (منظور: مراکز هسته ای کشور) آیا آنها حاضر بودند با ما صلح کنند؟ سه سال در همه مراکز را پلمپ کردیم. آن وقت که نمی‌گفتند بیایید صلح بکنیم. راه انداختیم گفتند نباید انرژی هسته ای داشته باشید و رئیس جمهوری آمریکا گفت من اگر بتوانیم پیچ و مهره ها را هم باز می کنم ولی نمی توانم. و یکی شد دو تا، دو تا شد سه تا، سه تا شد چهار تا و چهارتا  شد ۲۰ هزار تا . گفتند ۲۰ درصد بهتون نمی دهیم بچه ها خودشان رفتند ۲۰ درصد غنی سازی درست کردند. می فهمند آنها که اگر ۲۰ درصد را درست کردیم ۳۰ درصد را هم می شود و ۴۰ درصد را هم می شود. به قول معروف می گویم من که اگر انسان توانست موشکی درست کند که ۱۰۰ کیلومتر برود اگر باروتش را زیاد کنیم ۱۵۰ کیلومتر می رود. آنها می‌فهمند اینها را. فن را وقتی بدست آوریم می توانیم.چاره ای جز این نداشتند که بیایند و با ما بشینند و حرف بزنند. خیلی بد است که بگوییم ما این کار را کردیم و گذشته ها را فراموش کنیم متاسفانه همه دولتها، قبلی ها را خرد می‌کنند. راست و چپ و همشان. این اشتباه است، این واقعا ملت را نادیده گرفتن است. ملت این کار را کرد و اگه پشت سر شما نمی ایستادند هیچکدامتان نمی توانستید کاری بکنید. اما این ملت ایستاد و پای سانتریفیوژها ، کمک کرد، حمایت کرد حالا دولت هر کی بود رساندش به ۲۰ هزار که  الان ۵ هزارتا است. تا آنجا رسیدد که به غنی سازی ۲۰ درصد رسیدیم گفتند دیگه درست نکنید ما بهتون می دهیم ، خوب قبلا ما گفتیم بهمون بدید گفتند نمی دهیم و ندادند دیدند که ساختیم، حالا می گویند می دهیم. اینها را باید بدانیم همش اینکه آقاا اصرار دارند برای این است که ببینند تا در مقابل اینها مردانگی نکنیم آنان بوی مردانگی ندارند. خیلی مهم است.

این ایام را ایام شهدا را، بعد بگوییم شهید بیخود می رود و کشته می شود. یعنی همان حرفهایی که بچه های فتنه می‌زدند "نه لبنان نه غزه جانم فدای ایران" الان هم دارند می زنند، در اصفهان هم می آیند سخنرانی می کنند، شعرش را نمی خوانند ولی واقعیتش همان را می گویند . آدم ها غفلت می کنند و زود یادشان می رود این چیزها. همه مشغول کارشان هستند و کسی نمی آید تحلیل سیاسی بکند چه کسی چه چیزی گفت و به چه کسی گفت . دارند جای دیگر در کانادا زندگیشان را می کنند حالا می آیند این حرفها را می زنند. همانجا بایستند و کارهاشون را بکنند چه کار به این کارها دارند.

******************************************************************************************************