حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جلسه هماهنگی گرامیداشت مناسبتهای خردادماه و تیرماه که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر ایشان برگزار شد، سخنان صریح و روشنگرانه ای پیرامون مسائل روز و انتخابات بیان نمودند.
 
 
                3 دقیقه و 19 ثانیه / 4.5 مگابایت
 
دریافت
 
متن کامل فایل صوتی بالا:
آدم واقعا غصه می خورد که گاهی برای اینکه به یه جایی، یک میزی و صندلی برسد اصلا تقوای سیاسی را کنار می‌گذارد. همه چی می گویند و الان در این انتخابات دارند می گویند. انتخابات چیز خوبی است همانطور که همه ما باید پای صندوق بیایند چون که این خودش یک مسأله سیاسی است اما در تبلیغات واقعا حرفهایی زده می شود؛ چه آنهایی که می گویند همه این کارها را ما انجام می دهیم و دیگران بیخود می گویند. کجا؟ مگر می شود کارهای مملکت را به این سادگی انجام داد و همان کسانی که در تبلیغاتشان می گویند اگر ما نیاییم، فلانی می آید و پرده می کشد جلوی شما و خیابانها... خدایا! پس دین کجا رفت؟ چرا دروغ؟ الحمدلله در این انقلاب چپ آمده، راست آمده، همشان آمده اند و هیچکدام اینطور کاری نکرده اند. همان حرفهای زمان فتنه را می زنند آنوقت هم می گفتند اگر فلانی بیاید ، چه طور می شود. اینها چه دروغی است که می گویند؟ اینها خیلی مهم است واقعا. همینها کافی است که آدم، آدمها را بشناسد، مگر کسی واقعا عقلش گِرد باشد. اصلا در همین انتخابات و تبلیغات آدم باید بفهمد. چی(کی) روی آن پایه دین ایستاده است ولو اصلا رأی نیارد و توی سرش هم بزنند اما حاضر نباشد که خلاف بگوید. و همینطور هم می شود یعنی عزت آدم از بین می رود. من دیدم واقعا. آنهایی که چرت و پرت گفتند حالا اگر یک وقت هم رئیس جمهور شدند، آبرویشان رفته است، دروغ نباید گفت. 
حضرت امام حسین علیه السلام می فرمایند: "مَن حاوَلَ اَمراً بمَعصِیَهِ اللهِ کانَ اَفوَتَ لِما یَرجُو وَ اَسرَعَ بما یَحذَر" هر کس بخواهد از راه گناه به هدفش برسد از هدفش عقب می ماند. حالا ممکن است به یک کرسی دست پیدا کند ولی عزت پیدا نمی کند، سعادت که اصل بشریت دنبال آن است، آن را پیدا نمی کند.  در همه کارها آدم باید تقوا داشته باشد، تقوای سیاسی خیلی مهم است؛ تقوا فقط این نیست که سرت را پایین بندازی و دو رکعت نماز بخوانی که. بله، امیرالمومنین علی علیه السلام را می گفتند سیاست ندارد و معاویه بلد است. بله معاویه زبان باز بود و به جایی رسید که حضرت علی قسم خورده است که "والله انا ادهی من معاویه" به خدا من سیاستمدارتر از معاویه هستم. بخواهم حرفهای ناجور بزنم بهتر از آن بلد هستم اما اینها به طرف جهنم است و غدر است، دروغ است . من نمی خواهم برای اینکه به جایی برسم دروغ بگویم، من کسی نیستم که بگویم هدف وسیله را توجیه می کند. بخواهی برسی به کعبه هم بخواهی برسی نباید دروغ بگویی. به چی بگم برسی. اینها عقب می اندازد آدم را. این درست نیست که آدم دروغ و چرت و پرت بگوید. وعده‍‌های زیاد، وعده های دروغ و همه هم متاسفانه می گویند. خدا انشاالله که همه ما را هدایت کند.
******************************************************************************************************