سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای تأکید کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای دستاورد افتخارآمیز دستگاه دیپلماسی کشورمان در خصوص «توافق هسته‌ای» را به محضر رهبر معظم انقلاب، دولت خدمتگزار و ملت شریف ایران تبریک گفت.


به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، متن اطلاعیه مذکوربه شرح زیر است:

ایران اسلامی با گذشت قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به مدد ایمان و همت بلند مردم آزاده و آگاه خود از تنگناهای حوادث سرنوشت‌سازو خطیر، سرفراز بیرون آمده است. ملت مسلمان ایران، اکنون در مقطعی بزرگ از تاریخ توسعه خود و در مسیر نیل به قله‌های بلند پیشرفت، با اراده‌ای استوار به سوی تحقق آرمان‌های متعالی خویش گام برمی‌دارد.

توافق هسته‌ای اخیر دستگاه دیپلماسی پرتلاش کشورمان درسلسله‌نشست‌های وین، بر سربلندی افتخارآمیز نظام اسلامی در یکی از مهمترین تنگناهای تاریخی خود، برگ زرین دیگری افزود. این پیروزی در حالی به دست آمده است که در طول قریب به دو دهه گذشته، قدرت‌های اقتدارگرای جهان، حاضر نبودند عظمت ملت ایران را که در سایه انقلاب‌شان به دست آورده‌اند باور کنند. آنان همواره در طول این سال‌ها با توسل به برخی سازمان‌های بین‌المللی و با ایجاد هیاهو و جنجال و تشویشافکار عمومی جهان نسبت به نیات جمهوری اسلامی ایران از غنی‌سازی اورانیوم سعی درایجاد مانع بر سر راه پیشرفت و توسعه ملی میهن عزیزمان داشتند. اما ایستادگی و تدابیرهوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری که بی‌تردید از اعتماد و اتکای معظمٌ‌له بروعده نصرت الهی استوار بود، پشتوانه‌ا‌ی محکم برای دولت فخیمه جمهوری اسلامی فراهم آورد تا برای استیفای کامل حقوق حقّه ملت بزرگ ایران در برابر هیاهو‌های بیگانگان بایستد و پرچم پرافتخار عظمت و حقانیت ملتش را در پیش چشم جهانیان به اهتزازدرآورد.

توافق هسته‌ای کشورمان با قدرت‌های بین‌المللی موسوم به ۱+۵ معنایی جز تأیید صریح حقانیت جمهوری اسلامی‌ ایران از جانب آن قدرت‌ها در دستیابی به فناوری انرژی هسته‌ای ندارد و این رویدادی فرخنده و مبارک است که به همت انفاس قدسی و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، سختکوشی‌های دستگاه دیپلماسی کشورمانو ایستادگی ملت مؤمن و آزاده تحقق یافته است.

سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ابراز خرسندی از استیفای حق مشروع کشور عزیزمان در برخورداری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، که در پرتو توافقهسته‌ای دستگاه دیپلماسی موفق نظام اسلامی به دست‌ آمده است، پیشانی ارادت وسپاسگزاری بر آستان رحمت خداوند فرود می‌آورد و این پیروزی بزرگ را به محضر رهبرمعظم انقلاب، دولت خدمتگزار و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

برای دیدن خبر در سایت ido کلیک کنید.