بسم الله الرحمن الرحیم               

روز قدس مبدأ بیداری مسلمانان است. ( حضرت امام خمینی قدس سره)

باردیگر درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مشیت تغییرناپذیر الهی درباره اعتلای کلمه حق و زوال دولت باطل، درمراسم راهپیمایی روزجهانی قدس که یادگارامام راحل عظیم‌الشأن، آن پیرفرزانه‌ی انقلاب است، نوید داده می‌شود و ندای مظلومیت ملت فلسطین غنچه‌های فریادی خواهد بود که از حنجره‌ی پاک میلیون‌ها زن و مرد و پیر و جوان و یکایک امت واحده‌ی‌ اسلام در سراسر جهان شکفته خواهد شد. اسرائیل غاصب، این فتنه‌ی بزرگ دوران، همه روزه با جنایاتی صعب وهولناک که در سرزمین مقدس پیامبران بزرگ مرتکب می‌شود برصحیفه سیاه زشتخویی‌ها و مظالم خویش، برگ‌های فراوان‌تری می‌افزاید. مشروعیت رژیم ددمنش صهیونیستی، با سیاهه جنایاتی که هر روز سنگین‌تر نیز می‌شود، در مقطع کنونی بیش از هر زمان دیگری در انظار و افکار عمومی جهان با پرسش مواجه شده و هیمنه‎ی پوشالی‌اش،به لطف شکستهای خفّت‌باری که متحمل شده، به شدت فروریخته است.

امروز و در حالی که جهان، شاهد بیداری اسلامی ملتهای آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران است، بیش از هر زمان دیگری دوراندیشی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(قدس سره) بر همگان آشکار می گردد و در این میان، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر سفرکرده به دیار باقی، روز قدس نماد وحدت و همدلی مسلمانان و آزادگان جهان است. روز قدس فریاد آزادیخواهی ملت مظلوم فلسطین و طنین انداز نفرت از استکبار جهانی است.

و این رویداد به صورتی است که ملت بیدار و آگاه ایران، لیالی پر خیر و برکت و پر فیض قدر را با دعا برای رهایی همه مظلومان و گرفتاران عالم در بند مستکبران انجام داده و پاسخ روسیاهی و حقارت تروریستهای تکفیری را با شلیک مقتدرانه موشکهای ساخته شده توسط جوانان متعهد و غیور این مرز و بوم، به عنوان سیلی تاریخ ساز به سوی استکبار جهانی صادر کرد تا نشان دهد که ایران اسلامی با صلابت و اقتدار تا پایان ایستاده است.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن(قدس سره) و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و از تمامی آحاد مردم شهید پرور استان به خصوص علما اعلام، طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، هیئات مذهبی، مداحان، کانونهای فرهنگی تبلیغی و انجمنهای اسلامی و جامعه قرآنی دعوت می کند تا همگام با سایر مسلمانان جهان و اقشار ملت وفادار به نظام و رهبر عالیقدر در این راهپیمایی شرکت نمایند و به فرموده مولایمان امام خامنه ای عزیز می‎توان و می‌باید در مقابل سلطه بیگانگان و سلطه جویان ایستاد.

به امید روزی که آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر نظام سلطه را نظاره‌گر باشیم.