مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از سیاست های دشمن علیه مکتب اهل بیت، مطالعه ظرفیت های بالقوه و بالفعل و نظیر سازی آن در مقابل این مکتب است.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در نشست شورای هیئات مذهبی استان با اشاره به مبارزه دشمن با دو بال سرخ و سبز پرنده شیعه یعنی شهادت و انتظار گفت: دشمن در مقابله ای جدید به زره رویین تن این پرنده یعنی ولایت فقیه حمله می‌کند.

وی لزوم هوشیاری هیئات مذهبی در برابر عوامل تفرقه افکن و جریانات انحرافی  را یادآور  و رصد به هنگام این عوامل را خواستار شد.

اروجی با اشاره به ظرفیت و توانمندی شورای هیئات مذهبی گفت: مصوبات این شورا در عمل باید قابلیت اجرای حداکثری را داشته باشد.

وی گفت: جایگاه شورا و رویکرد آن از  حالت هیئت گرایی باید خارج شود و شأن ان حفظ شود.اروجی با اشاره به جایگاه والای شورا گفت: شورای هیئات مذهبی از یک افق بالا به هیئات مذهبی نگاه کند.وی گفت: به‌عنوان یک مسلمان از میراث پیامبر که قران و اهل بیت است باید محافظت کنیم.اروجی افزود: همه موسسات قرآنی باید الفت و رفاقت با اهل بیت را و همه هیئات مذهبی رفاقت و انس با قران را ترویج دهند.

وی با اشاره به تفاهم نامه معاونت فرهنگی سازمان با سازمان دارالقرآن الکریم برای آموزش قرآن در هیئات مذهبی گفت: باید قرآن در هیئات مذهبی جدی گرفته شود و هیچ هیأتی مراسم خود را بدون تلاوت قرآن آغاز نکند و هر هیئات مذهبی ده نفر از اعضای خود را آموزش قران بدهد.

مهدی پرتوی مسئول دارالقرآن، طراحی و اجرای برنامه های آموزش های عمومی و تخصی قرآن کریم و اجرای برنامه های تبلیغی و ترویجی را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و استفاده از توان و ظرفیت قاریان و حافظان استانی برای آموزش قرآن در هیئات مذهبی را یادآور شد

ارائه گزارش شورای لردگان، آموزش هیئات مذهبی و تجهیز شوراهای شهرستانی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.