تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های استان در حوزه نماز با عنوان« معراج» شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی این اداره گفت: نمایشگاه دستاوردهای ادارات استان در حوزه نماز با عنوان«معراج» در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره وبلاگ نویسی از هفتم مرداد ماه به مدت دور روز در مجتمع فرهنگی غدیر شهرکرد برگزار شد.

حسین ضامنی افزود: یک غرفه از این نمایشگاه به فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حوزه نماز در سال گذشته اختصاص یافت.

وی گفت: ارائه فعالیت های اداره در قالب بنر در دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ضامنی گفت: اعزام ۱۲۸۵۰ نفر روز مبلغه در مساجد، حسینیه ها و محافل خانگی  برای برگزاری نماز جماعت،اعزام ۱۱۴۵۰ نفر روز  مبلغه به مدارس  دخترانه برای برگزاری نماز جماعت،اعزام  32540 نفر روز مبلغ برادر در مساجد حسینیه ها و محافل خانگی برای برگزاری نماز جماعت و اعزام  80 مبلغ به دستگاه های اجرایی برای  اقامه نمازجماعت از مهمترین فعالیت های این اداره کل در حوزه اعزام مبلغ است.

وی افزود: مسئولیت کمیته علمی و داوری جشنواره سراسری وبلاگ نویسی نماز در سال  های ۹۲ و ۹۳ و مسئولیت کمیته علمی و پژوهشی اجلاس نماز در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از دیگر برنامه های این اداره است.

ضامنی تصریح کرد: در سال گذشته برگزاری ۵۰۰ گفتمان کارگاهی با موضوع نماز در مدارس پسرانه استان برگزارشد.

وی گفت: این اداره کل رتبه چهارم کشوری در فراخوان وارزیابی مقالات دربیست و سومین اجلاس سراسری نماز را کسب کرد.

کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان گفت: برگزاری دوره آموزشی پرتوی از اسرار نماز و تجوید الصلوه برای روحانیون مستقر و مبلغین و برگزاری دوره های آموزشی صحت نماز و تجوید الصلوه توسط مبلغین و مبلغات در هیئات مذهبی از دیگر فعالیت های این اداره است.

ضامنی فراخوان نخستین جشنواره استانی اذان در پنج رده سنی پیش دبستان، دبستان، متوسطه، ۱۸ تا۵۰ سال و بالای ۵۰ سال را دیگر برنامه اداره کل تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

وی ارائه یک الگو برای فرهنگ سازی جشن تکلیف به‌عنوان مهمترین رویداد زندگی هر انسان را از دیگر کارهای ارائه شده در این نمایشگاه بود که مورد توجه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد قرار گرفت.

ضامنی گفت: کتاب های حجت‌الاسلام حسن محمودی مبلغ نمونه استان در نرویج فرهنگ نماز در غرفه این اداره در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ارائه محصولات سازمان دارالقران الکریم در حوزه آموزش نماز و قرائت قرآن از دیگر برنامه های اداره کل کل تبلیغات اسلامی استان در نمایشگاه معراج بود.

گفتنی است: نمایشگاه معراج با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در مجتمع غدیر گشایش یافت.