تعدادی از مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور در کمیسیون‌های نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد شرکت کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، مراسم افتتاحیه کمیسیون های سه گانه نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد روز چهارشنبه با سخنرانی آیت‌الله مقتدایی قائم مقام جامعه مدرسین در موسسه امام کاظم(ع) برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، مدیران کل تبلیغات اسلامی برخی استان‌ها همچون حجت‌الاسلام یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت‌الاسلام زین العابدین روحانی‌نیا مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید ولی الله محمودی‌نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس و حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند.

مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور همچنین در کمیسیون‌های سه گانه این اجلاسیه که صبح و عصر چهارشنبه برگزار شد حضور فعالی داشتند.

این کمیسیون‌ها شامل نقش و جایگاه روحانیت در حوزه‌های علمیه در اقتصاد اسلامی با تکیه بر جریان‌ اقتصاد مقاومتی، نقش و جایگاه روحانیت در حوزه‌های علمیه در تبیین و تقویت فرهنگ اسلامی با تکیه بر سبک زندگی اسلامی و نقش و جایگاه روحانیت در حوزه‌های علمیه در امور تبلیغی و اجتماعی با تکیه بر جریان امر به معروف و نهی از منکر بود.

تصاویر این مطلب