اختتامیه چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی «قرار دیدار» با موضوع نماز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری هشتم مردادماه در این آیین که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در تالار غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: استان چهار محال و بختیاری بیشترین آمار شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره با استقبال بی نظیر وبلاگ نویسان با مشارکت چهار هزار و ۹۱۵ وبلاگ مواجه بودیم، افزود: ۱۹۰ وبلاگ به مرحله پایانی راه یافتند و در نهایت ۱۱۰ وبلاگ منتخب چهارمین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی نماز مشخص شدند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان خاطرنشان کرد: استان‌های چهارمحال و بختیاری، مازندران و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار شرکت‌کننده در بخش دانشجویی و  استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس به ترتیب بیشترین آمار شرکت کننده در بخش عمومی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایکنا، نفرات برگزیده این دوره از مسابقات رضا توکیان، سمانه قائدی، رشیده محمدی، منصوره سادات طباطبایی، مریم بالاشیر، بهنام علی‌پور، صدیقه حیدری، مهدی روحی، هادی شجاعی، مهدی مهری، علی توکلیان، حامد مطلب زاده، حسین اشراقی و زهرا نوری تجلیل شدند.

در پایان نیز از زحمات وحید خلیلی اردلی رییس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسماعیل عامری گلستانه معاون برنامه ریزی استانداری در کمیته‌های هماهنگی، علمی، تبلیغات و پشتیبانی تجلیل شد.

گفتنی است مسئولیت کمیته علمی چهارمین دوره مسابقه سراسری وبلاگ نویسی را برای دومین سال پیاپی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برعهده داشت.