مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه نباید از شرایط موجود کشور غافل بود، تاکید کرد: باید مراقب جوّسازی‌های ظاهری دشمنان در عرصه جنگ تبلیغی باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در نشست فاطمیون که ۵ بهمن ماه با حضور مبلغات و مسئولان هیئات مذهبی بانوان شهر اصفهان برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به توطئه‌ها و تبلیغات دشمنان در مقابل دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار و مادّی‌گرایان از آنجایی که تبلیغات الهی را در تضاد با آموزه‌های آلوده خود می‌بینند، به مخالفت برمی‌خیزند.

وی با بیان اینکه جوّسازی‌های ظاهری دشمنان نباید ما را از شرایطی که در آن قرار داریم، غافل کند، افزود: اگر مبلغین دین، متوجه ابعاد مختلف جنگ تبلیغی دشمنان نباشند، در ساحت تبلیغی خود با بحران روبه‌رو می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر لزوم مطالعه تاریخ تحلیلی صدر اسلام برای ورود بایسته و کارآمد به عرصه جنگ تبلیغی و شناخت لوازم نبرد فرهنگی تاکید کرد و گفت: حداقل ابزار مورد نیاز یک رزمنده در میدان جنگ تحلیل اوضاع و شرایط است.

وی به آشوب‌های اخیر کشور و نقش پیام رسان‌های بیگانه در ایجاد این ناامنی‌ها اشاره کرد و گفت: انواع شبهات از قبیل زیر سوال بردن وجود خداوند، تلقین وضعیت مناسب معیشت در قبل از انقلاب، انتشار شبهات اعتقادی، تبلیغ انواع روابط یواشکی، تضعیف ارزش محور مقاومت و سپاه، دروغ سازی و ایجاد بی اعتمادی نسبت به مراجع دینی و سیاسی در افکار عمومی و سیاه نمایی وضعیت کشور توسط یکی از همین پیام‌رسان‌ها القاء شده است؛ لذا باید ضمن بررسی و تحلیل شرایط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و انطباق آن با وقایع تاریخی، مردم را از دسیسه‌های دشمن آگاه کنیم.

حجت‌الاسلام اروجی ادامه داد: البته هیچ کس منکر وجود مشکلات اقتصادی در کشور نیست، اما میانگین سنی سرباز پیاده‌های اغتشاشات زیر ۲۵ سال و برخی حتی دانش آموز بودند و شعارهایشان نشان می‌دهد که قبل از مطالبه اقتصادی باید جای دیگری سراغ این آشوبها را گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مبلغات و مسئولان هیئات مذهبی بانوان خطّ‌شکنان عرصه جنگ تبلیغی هستند، افزود: در این گذر بسیار حساس تاریخی، رسالت مبلغان دین توجه به امور دینی، توکل، توسل به ائمه معصومین علیهم السلام و داشتن بصیرت است.