مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با حضور حجت‌الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام حسناتی امام جمعه، نماینده فرماندار و جمعی از مسئولان و مدیران تشکلهای دینی و فرهنگی نجف آباد در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) این شهر برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی نجف آباد ضمن بیان گزارشی از فعالیتهای انجام شده در مدت تصدی این مسئولیت، از همراهی امام جمعه و مسئولان شهرستان، تشکلهای دینی و روحانیون و کارکنان این اداره تقدیر کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغین و تشکلهای دینی باید در زمینه تعالی انسانیت تلاش کنند

در این جلسه حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد ضمن تبریک ایام بعثت پیامبر اکرم(ص) و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) برای تربیت و تعالی انسان تبلیغ می‌کرد، افزود: پیام بعثت، توحید در اعتقاد، تقوا در اخلاق و عدالت در عمل است و سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغین و تشکلهای دینی هم باید در زمینه تعالی همین فرهنگ و ارزشها تلاش کنند.

وی گفت: پیامبر اکرم(ص) الگوی کامل خداپرستی، تقوا و اخلاق و عدالت بود و همه هستی خویش را در راه تعالی انسانیت صرف کرد.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به عدم اعتبارات و وجود مشکلات در فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی افزود: شهید حججی یکی از هزاران نمونه حجت‌های خدا برای ماست و نشان داد که بدون پول و با وجود مشکلات فراوان هم می شود برای دین و فرهنگ کار کرد.

نجف آباد شهری مملوء از استعدادها و چهره های بی‌بدیل است

حجت الاسلام اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در سخنانی از زحمات و  تلاشهای حجت الاسلام جعفری طی ۸ سال تصدی مسئولیت و همراهی صادقانه و خالصانه امام جمعه و مسئولان این شهرستان تقدیر کرد و گفت: حجت الاسلام قاسمی که امروز به عنوان رئیس جدید این نهاد ولایی و انقلابی معرفی می شوند هم یکی از نیروهای مخلص و تلاشگر و ولایتمدار هستند.

وی به اهمیت تبلیغ در کلام امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در بیاناتشان تبلیغات را شناساندن خوبیها و تشویق به انجام آن، و ترسیم بدیها و نشان دادن راه گریز و منع از  آن بیان می کنند و آن را از اصول بسیار مهم اسلامی برمی‌شمرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در دنیای امروز زشتی‌ها و نامهربانی‌ها توسط ایادی شیطان در حال ترویج است، افزود: در این شرایط وظیفه مومنین و متدینین صدچندان است و باید با تأسی به پیامبر اکرم(ص) به گونه ای تبلیغ کنیم تا اخلاق، رفتار و عمل ما مورد رضای خداوند قرار بگیرد؛ سرعت گسترش و نفوذ دین اسلام در صدر اسلام به دلیل شیوه خاص تبلیغ و تأثیر اخلاق پیامبر(ص) بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: نجف آباد شهری مملوء از استعدادها و چهره های بی‌بدیل است و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی انقلابی و ولایی بهتر از گذشته در خدمت مردم شریف این شهرستان خواهد بود.

در پایان این مراسم حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی نجف آباد با بیان اینکه این مسئولیت امانتی است که بر عهده‌اش گذاشته شده است، افزود: بنده سرباز ولایت، خادم روحانیون و تشکلهای دینی هستم و تلاش خواهیم کرد با تعامل با مجموعه های اداری و بهره گیری از راهنمایی های ائمه جمعه، مجموعه شورای اداری، فرمانداری شهرستان و مدیرکل و مجموعه همکاران در سازمان، جایگاه والای تبلیغات اسلامی نجف آباد را نگهداری و ارتقاء دهیم.


دیدار با حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد

دیدار با نجفی فرماندار نچف آباد



اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه صدرای نجف آباد


تقدیر از زحمات حجت الاسلام ابراهیم جعفری

حجت الاسلام قاسمی رئیس جدید اداره نجف آباد