مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مبلغان بومی برای بیان مفاهیم دینی در استان به‌کار گرفته شوند.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی در چهارمین شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: ماه رمضان امسال ۸۰۰ مبلغ و مبلغه در ۹ شهرستان و مناطق عشایری استان مشغول تبلیغ بودند.

وی افزود: خواسته ما در اولویت قرار دادن مبلغان بومی برای برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف در استان است و از همین‌رو امسال در ماه رمضان ۴۵۰ مبلغ مقیم و ۳۵۰ مبلغ غیربومی به نشر مباحث دینی در استان پرداختند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هدف ما از برنامه‌های اجرا شده در ماه رمضان کیفیت بخشی موضوع تبلیغ بود که در همین راستا چندین برنامه از برنامه‌های تهیه شده در استان از شبکه‌های سراسری صدا و سیما پخش شد و برای گروه ناشنوایان نیز برنامه مناسب تهیه کرده بودیم.

اروجی با اشاره به اینکه قابلیت ظرفیت استقرار روحانی در چهارمحال و بختیاری ۲ برابر شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۵ روحانی در استان مستقر بود که امسال این تعداد به ۵۰ نفر افزایش یافته است و باید برای اقامت آن‌ها بسترسازی مناسب صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ محفل جزءخوانی در ماه رمضان در استان برگزار شد، تصریح کرد: روز سی‌اُم ماه رمضان در مراسم جزءخوانی شهرکرد ۶۰۰ نفر حضور داشتند که این تعداد قابل توجه است.