استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اسلامی واقعی به برکت انقلاب در جامعه ظهور پیدا کرد، گفت: زنان جایگاه اصلی خود را در جامعه به برکت انقلاب به دست آوردند.

  

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام حسین عرفان پیش از ظهر دوشنبه بیست و ششم مرداد ماه  94در طرح تقویت مبانی اسلامی در  سالن بلاغ تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اسلام به بانوان هویت بخشید و جایگاه انها را در جامعه بالا برد، اظهار داشت: بانوان در اسلام دارای ارزش و جایگاه بالایی هستند.

وی اظهار داشت: بانوان نقش مهمی در خانواده و جامعه دارند. اسلام در قرآن و امامان و پیامبران در روایت های مختلف به ارزش و جایگاه زنان در جامعه اشاره کرده اند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: امامان و پیامبران روایات های مختلفی در خصوص جایگاه و ارزش زن بیان کرده اند که ضرورت دارد این روایت ها برای نسل جدید امروز جامعه بیان شود.

حجت‌الاسلام حسین عرفان عنوان کرد: در دوران ایران باستان زن ارزش و جایگاهی در جامعه نداشت و شاهان این دوره به‌عنوان الگوی جامعه ارزشی برای زن قائل نبودند و اسلام هنگامی وارد ایران شد در ابتدا به زن هویت بخشید و جایگاه آن را در جامعه بالا برد.

وی اظهار داشت: زنان نقش مهمی در جامعه اسلامی دارند چرا که فرزندان مومن و با ایمان در دامان آنها پرورش می یابد.

حجت‌الاسلام حسین عرفان یادآور شد: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی در جامعه، زنان توانسته اند جایگاه واقعی خود را در جامعه به دست آورند و هم اکنون بسیاری از زنان ایران توانسته اند به افتخارات ارزشمند  علمی دست پیدا کنند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی موجب شد که حضور زنان در فعالیت های اجتماعی بیشتر شود.

عرفان در ادامه با اشاره به اینکه جوانان امروز کشور آینده سازان این کشور  هستند، عنوان کرد: جوانان باید با توکل بر خدا و تلاش و کوشش در مسیر توسعه کشور تلاش کنند.